Felanmälan
TEKNISK FÖRVALTNING OCH FASTIGHETSSKÖTSEL
Den dagliga driften och fastighetsskötseln sköts av Fastighetsallians Sthlm AB www.fastighetsallians.se
Behöver du göra en felanmälan* gör du detta via formuläret här Felanmälan
* Vid arbeten i bostadsrättslägenhet debiteras normalt den boende för åtgärden.
Det går även bra att ringa till Fastighetsallians på 08-510 665 20
(telefontid; vardagar kl.09:00-16:00)
BREDBAND / TV / TELEFONI
Teknisk support för internetuppkoppling, tv och hemtelefoni via bredband har öppet på vardagar kl.08:00-21:00 och på helger kl 10:00-19:00 Ring 020-222 222 eller besök www.telenor.se/kundservice/kontakta-oss/
---------------------------------------------------------
JOURTJÄNST
Dygnet Runt Service Fastighetsjour AB www.dygnet.se
Vid Akutsituationer* efter kl.16:00 samt helger ring Dygnets Fastighetsjour på 08-18 70 00
* Med akut menas fara för person och fastighet. Det kan vara elfel, vatten som sprutar eller stigande vatten i avlopp. Det avses fel som inte kan vänta tillnästkommande dag. Jourtaxa tillkommer!
NÖDSITUATION
Vid nödsituation* då det är fara för liv, egendom eller miljö, t ex brand ring 112 - SOS Alarm
* En nödsituation är när du snabbt behöver hjälp från ambulans, räddningstjänst, polis, flyg-, sjö-, fjällräddning, jourhavande präst eller giftinformation.